söndag 18 april 2010

polering

Hej jag vet nu att jag varit rätt dålig på att uppdatera här. Men nu tänkte jag ta mig i kragen att komma i gång igen.

Och dagens ämne är polering av båten. Det finns många sätt som man kan göra för att polera upp sin båt i för sommaren. Och det är en hel uppsjö av med allt välja mellan och det är inte alltid lätt att hitta det medlet som är bäst och som du själv gillar bäst att jobba med.

 Som på bilden här ovanför ser ni en båt som är rätt matt i gelcoten . Men jag hade ändå inga som helst problem att få upp en blank och fin yta på båten igen. Men det tog ändå sin lilla tid få båten att se som ny ut. Jag kunde få lika bra resultat utan att använda en polermaskin. Den första biten på båten gorde jag för han bara för att kolla hur bra det nya medlet var.
Tyvärr så syns det inte allt för bra på dom här bilderna hur fin båten blev igen. Men jag kommer lägga upp bättre bilder på båten på måndag kväll när jag hunnit fota om den.

Men skulle det nu vara så att du behöver hjälp med att polera din båt så kan du alltid ringa 076-8498341 sök efter Tommy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar