onsdag 13 januari 2010

Lite om bloggskötaren själv

Ja nu tänkte jag att det kanske är dags att skriva lite om sig själv här på Allt om båtar och sjöliv. Tänkte det att ni kanske ville veta lite vad jag som är grundare till denna blogg har för erfaren heter av båtar.

Det är nämligen så att när jag var 15år så blev jag av stängd från skolan på grund av att jag var för stökig. Men tro inte att jag fick driva runt hela dagarna. Jag fick en så kallad lärlingsplats på ett var. Sen har jobbat med båtar tills jag blev 23. När jag kände att nu är var dags att prova på något nytt men det är väll något jag ångrat lite i efterhand. För det marina intresset har jag kvar men det finns inte så många här om kring där jag bor nu som det är någon ide att snacka om båtar med.

Sen har jag en heldel erfarenhet från att ha bott på båt med .

så nu vet ni lite om mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar